czwartek, 28 maja 2015

GoodDayLens - recenzja/ review

 

1.  Krótko o firmie i sprzedawcy / Briefly about the company and the seller

PL

Natknęłam się na tę polską firmę w kwietniu, przed Pyrkonem. To u nich zamówiłam swoje pierwsze kolorowe soczewki (wcześniej nosiłam korekcyjne) i powiem Wam, byłam bardzo zadowolona! :) Pomimo problemów dot. zamówienia, firma okazała się super i Pani, z którą rozmawiałam, jest miła i sympatyczna, co jeszcze bardziej mnie ucieszyło.

ENG

I bumped into this Polish company before Pyrkon event (end of the April). That was the first time I was ordering color lenses (I've worn corrective ones before) and I must say, I was really content! :) Despite of order issues, the company turned out great and the Lady, I had spoke with, is kind and nice, what has made me even more happy.


2. 

PL

Soczewki dotarły do mnie 2-4 dni od ich zamówienia. Zamawiałam dwie pary w różnych odstępach czasu, a czas dotarcia był kolejno: pierwsza para - 4 dni, druga para - 2 dni. Sprzedawczyni daje numer przesyłki, jeśli zależy nam na śledzeniu jej.

Są to soczewki 3 miesięczne.


ENG

Lenses have come to me 2-4 days since I had ordered them. I've ordered 2 pairs in different time period, so the time of delivery was: first pair - 4 days, second pair - 2 days. The seller gives the parcel number, if we want to track it.

Term of validity: 3 months.

----

PL

Soczewki do mnie przyszły w takim oto pudełeczku, które zawiera: soczewki, pudełko na nie, instrukcję zakładania i dbania o soczewki

ENG

The lenses came in this little box, which contains: color lenses, etui for them, instruction how to put and take care of lenses.




BC - 8.6

DIA - 14.0

 

BROWN NB


 PL

Uwielbiam te soczewki! Gdy moje źrenice są rozszerzone, to mój naturalny kolor oczu nie prześwituje, a tak... to prześwituje, ale mi to nie przeszkadza ;) Bardzo się sobie w nich podobam i chętnie je noszę na co dzień. Bliscy mówią mi, że wyglądam jak wilkołak, wampir albo jakiś psychol (moje ulubione xD). Ale ja sobie tłumaczę, że w nich przypominam Elenę Gilbert z Pamiętników Wampirów (WIEM, ŻE NIE!). Docelowo kupione do cosplayu Azshary, na szybkiego, przed Pyrkonem. Teraz są moją miłością.

ENG

I adore these lenses! When my pupils are extended, then my natural color isn't exposed, if not... then it is, but it doesn't bother me ;) I really like wearing them everyday, because I like how I look. My closest people tell me that I look like werewolf, vampire or some kind of psycho (my favourite xD). But I am explaining myself that I look like Elena Gilbert from The Vampire Diaries (I KNOW, I DON'T!). They were bought for my Azshara cosplay, fast, cuz before Pyrkon event. Now they are my love.


CARIBBEAN

 

PL

Na wstępie przepraszam, że nie ma zdjęć w świetle naturalnym, ale tego dnia, jak robiłam fotki, było szaro i ponuro :< Soczewki niewiele zmieniają w moich oczach, jedynie je powiększają i robią ciemniejsze obwódki. Osobiście je lubię, choć myślałam, że będę lepiej w nich wyglądać. 

ENG

At the beginning I want to say sorry, that I didn't show the natural light photo, but this day when I was taking photos, was so grey outside :< The lenses aren't changing much in my eyes, they only make them bigger and I have darker rims wearing them. Personally I like them, but I thought I will better look wearing them



3. Podsumowanie / Summation

PL

Jestem zadowolona z soczewek i sądzę, że na nich nie poprzestanę. Jedyną moją uwagą jest to, że czasem mnie pieką, gdy je noszę, a czasem nie. Muszę zakrapiać oczy. Choć myślę, że to kwestia płynu, bo gdy nosiłam korekcyjne i używałam innego płynu, aż takich problemów nie miałam, a też zakrapiałam. Mimo to, jakość za tę cenę jest świetna ;)

A Wam jak się podobają? ;)

ENG

I am content when it comes to these lenses and I think, that they aren't my last ones. The only thing which might be important is that sometimes my eyes are "burning" while wearing them and sometimes not. I have to instil eyes. But I assume that my lens liquid is the problem here, because when I was wearing corrective ones and used different liquid, then I hadn't so huge problems like that (and then I instiled eyes too). Still, the quality of the products comparing to their prize is great ;)

And how do you like them? ;)


Forgive me bad quality photos. My camera is lost :<

6 komentarzy:

  1. Niezły angielski jak na taki wiek, chyba nawet ja za młodu tak poprawnie nie pisałem :) Fajne soczewki ale nigdy tego bardziewia nie nauczyłem się nakładać a co gorsza- zdejmować. Największy ból jaki czułem w ciągu ostatnich 3 lat wiązał się ze zdejmowaniem soczewek :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, wciąż się uczę :D

      Oh, no ja się nauczyłam przy korekcyjnych. Jeszcze zanim je ubrałam, miałam "szkolenie" w salonie, abym potem nie miała problemu... Gorzej jest, jak się nimi operuje przy długich paznokciach, ale też da się przyzwyczaić :D

      Usuń
    2. niby też miałem szkolenie ale Acuve czy jak im tam było zdjąć dla mnie to był horror, praktycznie przez 30 minut wbijałem sobie palec w oko, darłem się i demolowałem łazienkę :P

      Usuń
  2. Ja widzę, że najpierw muszę się angielskiego pouczyć xD Kolory i te sprawy :) A co do tematu to moim zdaniem te niebieskie są lepsze <3 No i w ogóle to super blog ! tak trzymaj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się chce to się da nauczyć :D

      Każdemu podoba się co innego, ja lepiej się czuję w brązowych, ale niebieskie też lubię :D
      Oh, dziękuję <3

      Usuń
    2. Brązowe mam swoje na codzień to się przyzwyczaiłem :) Ależ proszę :3

      Usuń