poniedziałek, 25 maja 2015

Na początek: coś o mnie / For the beginning: something about me

1. Wprowadzenie / Introduction

PL

Na imię mam Karolina, używam pseudonimu Karoinna, ale bliscy mówią mi Karo.  Jestem świeżo po maturach (co mnie ogromnie cieszy!)... i zamierzam prowadzić bloga. Dlaczego? Bo jestem proszona o recenzje, opowiedzenie, wytłumaczenie jak coś robię i nie tylko. No i dlatego, że moje koleżanki artystki zrobiły wyzwanie, by napisać coś o sobie.

ENG

My name is Karolina, I'm from Poland. I am using a nick Karoinna, but my close people call me Karo. I've just finished my A-levels (what makes me so happy!)... and I'm going to start my blog. Why? Because I am asked to do some reviews, to tell, explain how am I doing somethng and not only. And also, my friends who are artists made a challenge to write something about ourselves.

2. Hobby

PL

Od przedszkola uwielbiam rysować, a pozuję do zdjęć odkąd miałam kilka miesięcy. Nie robię tego zawodowo, tylko hobbystycznie. Od gimnazjum kocham suche pastele, ale to w liceum postanowiłam spróbować wielu innych technik. W marcu 2015 roku zaczęłam swoją przygodę z cosplay'em. Mam nadzieję, że w każdej z tych dziedzin się rozwinę na zadowalający poziom :D

Dlatego ten blog będzie zawierał także historie powstawania różnych moich tworów, a także porady dotyczące czegoś, co Was zainteresuje (dlatego chętnie otrzymam od Was jakieś pytania).

ENG

Since kindergarden I adore drawing and I am being a "photomodel" since I had couple of months. I am a hobbyist. Since middle school I love soft pastels, but in high school I decided to try many other techniques. In March 2015 I started my adventure with cosplay. I hope, that I will develop in every of those paths on satisfactory level :D

That's why this blog will also contain stories of how I made my stuff and advices, what are you interested in (that's why I would like to get some questions from you).



3. Pozostałe zainteresowania / Other interests

PL

Uwielbiam grać w gry. Moimi faworytami są World of Warcraft, Diablo, Guild Wars 2, Saints Row, The Sims. Moimi ulubionymi kolorami są czarny, czerwony, kobaltowy i biały. Oglądam przeróżne seriale: How I met your mother, The Vampire Diaries, The Originals, The Walking Dead i planuję oglądać Supernatural, The Big Bang Theory, Game of Thrones i Braking Bad. Uhhh, dużo oglądam, a do tej kolekcji dochodzi jeszcze anime Fairy Tail oraz wiele filmów :p
Lubię czytać książki, to one, jak i muzyka rozwijają moją wyobraźnię. Oh! No i uwielbiam gorsety! :D



ENG

I adore playing computer games. My favourite ones are World of Warcraft, Diablo, Guild Wars 2, Saints Row, The sims. My favourite colors are black, red, cobalt and white. I am watching various series: How I met your mother, The Vampire Diaries, The Originals, The Walking Dead and I'm planning to start watching Supernatural, The Big Bang Theory, Game of Thrones i Braking Bad. Uhhh, I am watching a lot and to this group also belongs anime Fairy Tail and many movies :p
I like reading books, they are, like music, developing my imagination. Oh! And I adore corsets! :D




4. Coś więcej / Something more

PL

Rysuję "na poważnie" od 2011 roku, staram się rozwijać różne techniki. W tym czasie poznałam wiele cudownych artystów, jak: Joahannah von Frankenstein, Cassiaramone, Odrobinka, DK13design, Jo ART, The Art of Ashie.

Co do pozowania, to wspópracuję z moim tatą: Desperado_wdm/Fotograf-desperado_wdm oraz moim przyjacielem Patrykiem/Kozikiem.



ENG

I have been drawing "for real" since 2011, I am trying to develop various techniques. By this time I've met so many amazing artists, like: Joahannah von Frankenstein, Cassiaramone, Odrobinka, DK13design, Jo ART, The Art of Ashie.

When it comes to photomodeling, I am
collaborating with my dad: Desperado_wdm/Fotograf-desperado_wdm and my friend Patryk/Kozik.

5.

  Ja jako dziecko / Me as a child - Photo: Desperado_wdm


 Photo: Patryk


 Photo: Patryk


Photo: Patryk


 Photo: Desperado_wdm


 Photo: Desperado_wdm




Photo: Patryk 


5 komentarzy:

  1. Parę uwag odnośnie bloga:
    - nie wiem na jakim monitorze pracujesz ale proponuję trochę większą czcionkę :)
    - jak chcesz pisać w obu językach to proponuję pisać całość po polsku a niżej całość po angielsku a nie przewlekać bo mózg umiera jak na to patrzy :P chaos kompozycji. Ewentualnie robić jakieś linki, odnośniki lub spoiler tagi by to lepiej wyglądało (zwłaszcza przy jakichś zdjęciach by tego dwa razy nie wrzucać), blogger pewnie ma jakieś narzędzia do tego ale nie szukałem, ja piszę tylko po angielsku (by mi umiejętności językowe nie siadały+dużo kiepskiego humoru) a po polsku wyłącznie na zlecenie

    - blogger ma dość słabe powiązania z wyszukiwaniem przez google, WYDAJE MI SIĘ że wordpress pod tym względem jest trochę lepszy ale z drugiej strony przez moje 7 lat blogowania zawsze trzymałem się blogspota. Pewnie dlatego że wolę by moja ex nie wiedziała co robię aktualnie w Internetach :P

    Mam nadzieję że te uwagi pomogą Ci trochę i zapraszam na burnedbywintersun.blogspot.com jeżeli lubisz kiepski humor związany z muzyką metalową + trochę offtopu :P biorę też zlecenia za free jakbyś coś potrzebowała, lubię pisać na różne tematy by rozwijać swoje horyzonty i zdolności komediowe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! :D

      A wiesz, masz rację :) Muszę poogarniać. Tylko kursze wolę właśnie mieszać te dwa języki, myślałam, że tak lepiej ;p Pokombinuję, dzięki ;)

      Obczaiłam, poczytam w wolnej chwili ;)

      Usuń
  2. Fajny blog :) można się czegoś o tobie dowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) właśnie o to mi chodziło, by przedstawić w jakiś sposób siebie ;)

      Usuń
  3. bardzo świetnie napisany post!:*
    http://one-day-to-my-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń