poniedziałek, 22 czerwca 2015

GoodDayLens - Green CK

GoodDayLens - Green CK - review

PL

Jakoś w drugim tygodniu czerwca otrzymałam kolejną parę soczewek od firmy GoodDayLens, której recenzję pisałam ostatnio (można znaleźć ją tutaj) :) Przesyłka, z tego co pamiętam, przyszła po 3ech dniach niecierpliwego oczekiwania i muszę przyznać, nie zawiodłam się :)


ENG

Something like 2nd week of June I received another pair of contact lenses from GoodDayLens. As you remember, I've reviewed this company before (you can find it here) ;) The parcel, as far as I remember, has come after 3 days, which were full of impatience. But I must admit, I wasn't disappointed  :)












PL

Soczewki przyszły w opakowaniu, które zawiera parę soczewek zanurzonych w roztworze soli fizjologicznej oraz pudełeczko do nich. Z tyłu znajduje się ich skład, a wewnątrz można znaleźć rysunki, które obrazują sposób ich zakładania i dbania o nie.

Są to soczewki 3 miesięczne.


ENG

Lenses have come in a little box, which contains 1 pair of color lenses in a buffered soline solution  and a lens container. You can see their composition on the behind of the box and inside you can find a pictires, which are showing how to put on and take care of them.h

Term of validity: 3 months.




BC - 8.6

DIA - 14.0

 

 

 

PL

Początkowo jak je założyłam, stwierdziłam, że niewiele u mnie zmieniają, tak jak kolor Caribbean. Jednak po zrobieniu zdjęć do tej recenzji pokochałam je :p Nic i tak nie zmieni cudowności koloru Brown NB, ale te także lubię i często noszę :)

Soczewki są bardzo wygodne, podoba mi się jak moje oczy się w nich prezentują. Czuję się w nich bardzo dobrze i jestem z nich zadowolona. Szczerze polecam! :)


P.S. Problem piekących oczu rozwiązany. To jest kwestia płynu, ale o tym w osobnym poście ;)


ENG

At the beginning when I've put them on, I said that they don't change a lot in my eye color, just like the Caribbean ones. But after taking photos for this review I started loving them :p Well... nothing won't change the awesomeness of the Brown NB colour, but this ones are also liked and worn often by me :)

Those lenses are very comfy, I like how my eyes look like while wearing them. I feel good when I have them put on and I am content. I fully recommend them! :)

P.S.The "burning eyes" problem is solved. It's the matter of liquid, but I will explain it more in different post ;)






  A co Wy o nich myślicie? Mam nadzieję, że się podobają :)

And what do you think about them? Hope you like this color :)

 

 

4 komentarze:

  1. Jejku, ale cudowny gif! Widać, że jesteś zadowolona, skład bardzo fajny. Różnicę bardzo widać i mi kojarzą się z oczami smoka takie łuskowe są te soczewki. Pięknie w nich wyglądasz, a sesja magiczna! :)

    Zapraszam do mnie: www.fashionforazmariaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh, dziękuję :)

      A nie pomyślałam o smoczych oczach, muszę to jakoś wykorzystać! :D

      Razem z Patrykiem dziękujemy ;)

      Usuń