czwartek, 16 lipca 2015

Odrodzenie butów / Shoes ressurection - Azshara cosplay

PL

Na początku chciałabym przeprosić za małe zaległości w pisaniu, ale aktualnie załatwiam sprawy na studia i jedyne, co mogę robić w pośpiechu, to wrzucać zdjęcia z Instagrama na Fanpage. Mój czas ogranicza też praca + kilka nowinek, które na razie pozostaną tajemnicą :D


ENG

At the beginning I would like to apology for my lack of posts, but I am preparing things to get to my university and only thing I can do (in hurry) is uploading my photos from Instagram on Funpage. My  free time is also lowered by my work + few new things, which will remain secret for now :D

 

 ------------------

PL

Przez jakiś czas miałam poważny problem w sprawie butów do cosplay'u Azshary. No bo przecież ona szalona nie ma buciszy... No i przeżywałam, że nie kupię sobie nigdzie złotych sandałków, które będą ładne, wygodne i nie umrę w nich... Przypomniałam sobie o moich starych sandałach, które kupiłam w 5 klasie podstawówki i stwierdziłam, że lepiej spróbować je ogarnąć - być może się uda!

Był kolejny problem - są one ze skóry czy skóropodobnego-czegoś, a do tego CZARNE. Zmartwiło mnie to, bo nie do końca wiedziałam, jakby to zrobić, zmienić ich kolor. Na szczęście po dłuższym czasie odnalazłam farby do skór, a po jeszcze dłuższym złoty kolor owej farby :D Zamówiłam... i zaczęłam kombinować :D


ENG

For a while I had serious problem with shoes for Ashara's cosplay. 'Cuz crazy one doesn't have any shoes at all... So I was so stressed, that I won't buy gold sandals, which would be nice, comfy and I won't lose my legs while wearing them... anywhere! I've reminded myself about my old sandals, which I bought when I was 11-12 y/o and I decided to try take care of them - it might work, right?!

There was another problem - those sandals are made of leather or something-similar-to-leather and their colour was BLACK. I has made me anxious, because I didn't know, what to do to change their colour. Fortunately, after longer period of time I've found paints dedicated to leather and after even more longer time I've found the gold colour, as I needed :D I've ordered it and... started my work :D


PL

Do całego zabiegu potrzebowałam:
- starych butów
- farby do skóry
- pędzle
- nakrętka od słoika jako "paleta"
- gazeta jako podkład
- złoty spray

ENG

For this I used:
- my old shoes
- paint for leather
- brushes
- cap of a jar as a "palette"
- some paper as backing
- golden spray



Pierwsza warstwa / First layer


Druga warstwa / Second layer




Kunic malowania! :D / Painting is finished! :D


PL 

Po miesiącu od pomalowania postanowiłam zobaczyć ich stan. Niestety z powodu ich wieku, ok 7-8 lat, "skóra" (bo chyba nią do końca nie jest) gdzieniegdzie odchodzi, ale i temu jakoś kiedyś zaradzę.


ENG

After 1 month from repainting I've decided to check their condition. Unfortunately the "leather" (cuz probably it's not 100% it) somewhere comes out of the shoes. I think it's caused by shoes' age (about 7-8 years), but I will try to repair them.







 Mam nadzieję, że się Wam podobają ;)

I hope you like them ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz