czwartek, 23 lipca 2015

Karo podróżuje: Warszawa

PL

Przynajmniej raz w życiu każdy Polak powinien odwiedzić Warszawę. Dlaczego? Bo to nasza stolica, jest co zwiedzać, bla bla...

Tak serio, to miasto jest pełne życia, niezależnie która jest godzina (co mi się podoba), każde miejsce publiczne jest przemyślane i stworzone z myślą o młodych ludziach (kolejny +). Plaże, puby... sklepy (no dobra... każde miasto to ma xD), szansa na spotkanie jakiejś ważnej osobistości (no, na pewno z moim szczęściem) oraz ciekawe miejsca do zwiedzania (pięęękna architektura, pięęękna).


Coś co zaskoczyło mnie w "Warszawiakach", których non stop wyśmiewają lub pociskają im internauci, to to, że są pomocni i uprzejmi (!!!). Zawsze są oni przedstawiani jako zadufane w sobie snoby, a to przykry stereotyp. Nie raz ktoś podszedł i bez pytania nam pomógł i jeśli czytasz to Pani-która-wskazała-nam-pizzerie, to wiedz, że była pyszna! :D


Niestety, tylko ceny zwalają ludzi z "prowincji" z nóg :c


Zwiedziliśmy wiele, ale to było z 1.5 miesiąca temu, a ja biedactwo no... zapomniałam. Mimo to było tam super i chętnie bym tam wróciła po więcej wrażeń ;)

ENG

At least once a lifetime every Polish citizen should have visited Warsaw. Because it's our capital, you can go there sightseeing, bla, bla...

But seriously, this city is full of life, no matter which hour is it (what I like), every public place is well-thought and meant for young people (another +). Beaches, pubs... shops (oh, well... every town has it xD), chance to meet a VIP (yeah, sure, with my luck) and very interesting places to go sightseeing (beauuuutiful architecture, beauuuutiful).

Something what has surprised me, was Warsaw citizens' behaviour. Internauts are non stop laughing at them or offending them, but truly they are helpful and kind (!!!). They are always presented as arrogant snobs - that's sad stereotype. There were many peopble who came to us and helped us without any question. And if you Lady-who-told-us-where-is-pizzeria are reading this, you should know it was yummy! :D

Unfortunately, only prices are too expensive for people from "province" :c

We've sightseed (I guess it's correct form xD) much, but it was 1.5 month ago, so I, poor me... have forgotten. But besides this I remember it was great spent time and I would come there for more experience ;)


UWAGA! NIE MAM ZBYT WIELKIEGO POJĘCIA O FOTOGRAFII! Oczy mogą boleć :D

ATTENTION! I AM NOT SO GOOD AT PHOTOGRAPHY! Your eyes might hurt :D


Paw w parku / Peacock in a park


Syrenka / Mermaid


Rysowanie w Centrum Nauki Mikołaja Kopernika / Drawing at Nicolaus Copernicus Science Centre


Stadion Narodowy / National Stadium


Polska walcząca / Poland Fighting


Pomnik Małego Powstańca / Monument to the Little Insurgent

--------------------------------------------

Pałac w Wilanowie / Wilanow Palace







--------------------------------
Pałac Kultury i Nauki  / Palace of Culture and Science



Boshe, jak ja się tam bałam.... WYSOKO!!! / OMG, I was so scared there... too high!!!

----------------------------------



Ekstramalnie droga pizza, a mała... No, ale się najadłam :D / Extremely expensive pizza, so small... But I was full after it :D


Krzesło. I tyle wiem. / The chair. And that's all I know.


Razem z Mamcią ;) / Me and my Mum ;)

Belweder / Belvedere

---

No i to tyle. Podobało mi się, bo była tam: / And that's it. I liked my trip there, because I was laughing a lot ;)

 

10 komentarzy:

  1. Super ujęcia, nasza stolica jest piękna :)
    Zdjęcie róży bardzo mi się spodobało - chyba najbardziej :)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do nas:
    world-of-crazy-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to prawda - Warszawa jest piękna ;)
      Hmm, chyba to też jedno z moich ulubionych zdjęć ;)

      Usuń
  2. Będąc w Warszawie byłam w tej samej pizzeri co ty, kojarzę te małe patelnie i zaskakująco sycącą małą pizze. :3
    Cudne zdjęcia, najbardziej podoba mi się Syrenka, Warszawa to miejsce, w którym nie da się nudzić. ;)

    Zapraszam do mnie: http://fashionforazmariaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pizza Hut ;) robią bardzo dobre pizze, ale w stolicy są o ok 4-5zł droższe ceny, przez co przy takiej wielkości dla mnie zakup stawał się absurdalny! :p

      Nie da się nudzić w stolicy, oj nie. I to mi się podoba ;)

      Usuń
  3. piękne zdjęcia, aż mam ochotę wybrać się do Wawy... tyle, że z Krakowa to dość daleko :/
    obserwuję i zapraszam do siebie :*
    http://mumakeupweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) No, ja w sumie też chętnie bym wróciła jak je oglądam.

      Jeśli masz u kogo się zatrzymać to jedź i nie żałuj! :D

      Usuń
  4. Jeżdżę co roku do Warszawy, bo mieszka tam moja przyjaciółka (300km do siebie mamy) i to miasto jest naprawdę fajne. :3
    Bardzo ładne zdjęcia, oczy nie bolały. ;)
    Zjadłabym tą pizze. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie jest mieć znajomych w różnych zakątkach Polski - jest wtedy pretekst do wyjazdu :D

      Hehe, dziękuję, starałam się ;)
      Ja... też... :c

      Usuń
  5. Nominacja LBA dla Ciebie <3 http://esencja-dla-duszy.blogspot.com/2015/07/lba-liebster-blog-award-1-gimper.html

    OdpowiedzUsuń
  6. I love the shots, looks like you guys had a lot of fun :)

    OdpowiedzUsuń