wtorek, 4 sierpnia 2015

GoodDayLens - Gray CK review

PL

Około dwóch tygodni temu otrzymałam nowe soczewki od GoodDayLens. Tym razem są to Gray CK (oraz Brown NB, których recenzję pisałam tutaj).

ENG

About two weeks ago I got new lenses from GoodDayLens. This time I got Gray CK (and Brown NB - review here).




Gray CK


Brown NB

PL

Pudełko składa się z: pary soczewek w blistrach, pudełeczka na nie oraz instrukcji wewnątrz i składem soczewek na zewnątrz, z tyłu opakowania.

Termin ważności: 07/2020 r.
Soczewki są trzymiesięczne.

ENG

The box contains: a pair of lenses, container for them and the instruction inside and the composition of the lens outward on the back of the box.

Expiry date: 07/2020 r.
Those are three-month lenses.





BC - 8.6

DIA - 14.0




 PL

Tak wyglądam w tych soczewkach. Przyznam, że bardzo się sobie w nich podobam, szczególnie przez te gwiazdki na nich :D ale jakoś dziwnie wyglądam w nich bez stylizacji, niektórzy mówią, jak ufo. To dlatego, że mam jasną skórę i włosy. Jeśli ktoś ma ciemną karnację/włosy to z pewnością będzie to mu pasować ;) 


ENG

So that's how I look while wearing those lenses. I must admit that I like my appearance, probably because of these stars on them ;D but I look kinda funny wearing them without my wig and make-up. Some people say I look like UFO. That's because I have light hair and skin. If someone has dark hair/skin then he/she can be sure it will fit ;)


Mam nadzieję, że się podobają ;) Wybaczcie krótki post i mało zdjęć, ale jestem chora i nie ogarniam ;p

Hope you like it ;) Forgive me so short post and little amount of photos, but I'm ill and I don't have strength to do much ;p 

3 komentarze:

  1. Mega soczewki. Strasznie mi się podobają ^^ i według mnie, ładnie w nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A moim zdaniem ci pasują mimo wszystko. Poza tym genialne soczewki :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie TUTAJ
    +Mogłabym prosić o poklikanie w linki w ostatnim POST

    OdpowiedzUsuń